Numer ewidencyjny dopuszczenia podręczników „Ja i moja szkoła na nowo” to
MEN: 845/5/2019 (cz.1-3)
JA I MOJA SZKOŁA NA NOWO - KLASA 3
Części składowe
Publikacje dla ucznia dostępne w ramach dotacji MEN
- Praca z podręcznikiem przewidziana na trzy tygodnie w każdym miesiącu.
- Czwarty tydzień przeznaczony jest na opracowanie lektur, sprawdziany, wycieczki, uroczystości szkolne itp.
Kształtowanie postaw
Kształtowanie pożądanych postaw społecznych uczniów i rozwijanie indywidualnych cech ich osobowości
Słuchanie i mówienie
Sprawne komunikowanie się, poznawanie zasad prowadzenia dialogu, zadawania pytań, argumentowania, formułowania dłuższych wypowiedzi i słuchania ze zrozumieniem poprzez rozmowę dzieci między sobą i z nauczycielem
Czytanie
Kształtowanie zainteresowań czytelniczych u dzieci poprzez prezentację wielu gatunków literackich z uwzględnieniem ich różnorodnej tematyki
Rozwój
Kształtowanie zainteresowań czytelniczych u dzieci poprzez prezentację wielu gatunków literackich z uwzględnieniem ich różnorodnej tematyki
Ortografia i gramatyka
Kształcenie umiejętności ortograficznych i gramatycznych
Wypowiedzi pisemne
Wyrażanie myśli w formie opowiadań, opisów, listów, sprawozdań oraz podejmowanie prób samodzielnego, twórczego pisania
Edukacja matematyczna
Sprzyja społecznemu i osobistemu rozwojowi uczniów. Oprócz wiadomości i umiejętności ściśle matematycznych rozwija: krytycyzm, odporność na przeszkody typu poznawczego, współpracę, argumentowanie, podejmowanie decyzji, organizację własnych działań, odpowiedzialność, precyzję komunikowania się
Przygotowanie do programowania. Ćwiczenia wprowadzające w świat programowania wplecione zostały we wszystkie rodzaje edukacji
Metoda nauczania czynnościowego prowadzi uczniów od myślenia konkretnego do wyobrażeniowego i symbolicznego
Edukacja przyrodnicza
Zbieranie informacji
Korzystanie z różnych źródeł informacji z zakresu nauk przyrodniczych, geograficznych oraz historycznych
Obserwacja, doświadczenia, eksperymentowanie
Obserwowanie zjawisk przyrodniczych, fizycznych i chemicznych, wykonywanie doświadczeń
Wyciąganie wniosków
Wnioskowanie na podstawie obserwacji, doświadczeń, eksperymentów oraz zebranych informacji pozwala budować w umyśle dzieci scalony obraz świata
Oferta uzupełniająca w ramach dotacji MEN
Publikacje dodatkowe
Obudowa Metodyczna
Znajdź swojego konsultanta oświatowego
Nie dotyczy
Nie dotyczy
Nie odnaleziono dyrektorów pasujących do wybranych kryteriów.
Insert your custom content here